Det blir inte alltid som man tänkt sig...

...hemma i Sverige igen och just i detta nu på väg till Stockholm för audition på Wallmans. Thailand blev inställt pga att nära och kära behöver mig lite extra och jag har nog aldrig varit så nöjd med ett beslut förr!

Och i och med att jag stannar hemma kan jag nu gå på wallmans audition, 4de gången gillt..eller vad man säger... Känner mig laddad, otroligt redo och ska verkligen ge allt!

Jag har skaffat mig en lägenhet i helsingborg som jag verkligen älskar! Just nu är det lite trångt (har tillfällig inneboende) men mysigt! Inser att jag under säsongerna utomlands lärt mig att koppla av tillsammans med andra människor och har inte alls samma behov av att vara ensam längre.

Trodde aldrig att jag skulle flytta hem till helsingborg igen, det fanns inte på kartan för ett par år sen men nu gör jag det och trivs till och med riktigt bra! Stockholm kommer alltid att ligga mig varmt om hjärtat och jag vill gärna bo där igen men nu är Skåne helt rätt!

Sist men inte minst ska jag i februari utbilda mig till aerobicinstruktör och börja jobba på sats i helsingborg! LÄNGTAR!!!

Snabb uppdatering om vad som händer i livet just nu, det blir som sagt inte alltid som man tänkt sig....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Idas

Mitt liv, mina val, mina mål

RSS 2.0