Å så var vi 5!

Äntligen har Elin, Erik & Viktor anlänt till vårt paradis!!

Dagen började med hurtig morgon promenad tillsammans med Martin, sen iväg till jobbet och repa steg efter steg efter steg (tror att det börjar sitta nu!) På eftermiddagskvällen kom gänget och vi gick och käkade på en lokal restaurang här i Fanabe, mysigt och gott!

Nu avrundar vi med lite internetande på mitt favorit fik La Flaca med min finaste Elin mittemot mig!

Imorgon drar vi verkligen igång på riktigt weeeeeeiii!!!

Vad gör vi? Nu Kör Vi!!


Kommentarer
Josefin Windahl

Hej Ida!!! Det är jag Josefin som var med på TEEN IDOL ! (Och sjöng Det gör ont med andra ida!!!! Hälsa dom andra från mig!! //Josefin

2011-07-15 @ 17:58:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Idas

Mitt liv, mina val, mina mål

RSS 2.0