Hej hopp!

Idag är det onsdag och det betyder Superstars ikväll! Weeeiiii!

Dagen idag börjades med en promenix på den fina strandpromenaden och sen har jag i snart 1,5 timme försökt klura ut hur jag ska göra när jag ska föra över pengar från min spanska bank till mig svenska....gahh (nej jag är inte så teknisk)

Tänkte passa på å slänga ut lite bilder:


Avkoppling!      
                                                      
                                                       vår pool :)

Midsommarfina <3


Elin & Grabbarna grus!!

Nu e det dax för lite arbete!

Puss & Kram
                                                                                             


Kommentarer
marua

hej gumsan!!

jag för över hela tiden till mitt svenska!

du behöver ditt svenska kontos:

bic(swift) nummer

och

iban nummer



detta hittar på på din svensk internetbanksida, under vad vet jag iiiinnnte!

skriv upp detta på en lapp o ge till kassörskan på din spanska bank och det ska inte vara nåt problem! dom kommer fråga om det är ditt konto typ...



:D:Dpusss

2011-07-09 @ 18:53:06
URL: http://marua.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Idas

Mitt liv, mina val, mina mål

RSS 2.0