jag lever...

Hej hej hallå!!!

Nästan exakt två månader sen jag skrev sist. Vet inte riktigt varför det plötsligt blev ett så långt uppehåll, har inte haft så stor lust att skriva bara.

Så en snabb uppdatering:

*Bytt hår färg till rött :)
*Martin har kommit tillbaka till Teamet :)
*Högsäsongen har dragit igång
*Tackat JA till en halv säsong i Thailand på Bangtao :)
*Blivit "faster" till en liten flicka till hemma i skåne :)

Nu har jag bara ca en månad kvar här på Teneriffa. Jag tyckte både förra och denna säsongen att det va kämmpigt i mitten och nu när jag är i slutet fattar jag inte hur fort det faktiskt gått!

Jag ska alltså göra ett litet inhopp i Thailand igen, känns riktigt kul! Ska verkligen koncentrera mig på mitt artisteri och avkoppling (massage gärnet :)) Håller på och funderar ut nya popups och tar gärna emot förslag! Sen får vi se vad som händer efter thailand. Kommer ju hem i april så jag funderar på en sommarsäsong på Smögen kanske :)


http://marcusgustafsson.blogg.se/
Min vän Marcus som fotat! Grym Fotograf!!!


Firade Marcus födelsedag med coktails :)

  
Vi var på Loro Park och jag fick en puss av världens sötaste sjölejon Simba! <3

 
Moster och Morbror har flyttat mer för säsongen och drog i väg mig på vandring! Otroligt vackert!

Tack och hej för nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Idas

Mitt liv, mina val, mina mål

RSS 2.0