Tre dagar till premiär!

Snart är det dax för premiär här på Fanabe! Drar igång med en "gammal" show Superstars. Känns ganska skönt att mjukstarta lite med något som vi har gjort förut, även om alla såklart gjort lite olika... :)

Sen på Torsdag har vi STOR premiär med säsongens nya show Eurovision Non-Stop! Mycket klädbyten, phu ;)

Har börjat drömma "mardrömmar" som jag brukar göra när premiärer närmar sig. Drömmer att jag går ut på scenen och inte har en aning om vad det är för låt jag ska sjunga...eller att jag inte hinner få på mig kläderna i tid och får gå ut på scenen halvnaken. Blir dock inte lika stressad över dessa drömmar nuförtiden eftersom jag vet att de kommer att försvinna när vi väl drar igång!

Nu ska jag iallafall gå hem och kanske titta på en film och bara försöka koppla av!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Idas

Mitt liv, mina val, mina mål

RSS 2.0