LIVET!

Norge <3 Tror inte att jag har förstått vad som faktiskt har hänt, det är ofattbart och förfärligt och jag sörjer.

Men något fick mig att tänka på att sånna här hemska saker händer titt som tätt i andra delar av världen och när jag läser om det så tycker jag att det är hemskt och sen vänder jag blad och läser en serie/skvaller och tänker inte mer på det...

Tycker det är märkligt hur jag som människa kan reagera så olika på liknande händelser. Självklart reagerar jag mer när något händer nära mig, men ändå...

Mitt egna liv har fått sig en och en annan törn den senaste tiden, men just idag har jag fått tillbaka den vilja, energi och de driv som jag saknat. Har du någongång känt känslan av att du står brevid dig själv och ser på dig utifrån och undrar vad du egentligen håller på med? Så känner jag. Jag tittar på mig själv och tänker vart tog JAG vägen?

Men nu är det ändring på detta! Livet är för kort & för skört för att inte levas fullt ut!!

LIVE, LOVE, LAUGH




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Idas

Mitt liv, mina val, mina mål

RSS 2.0