Dax igen!!

Jaha, så har jag varit hemma i snart fem veckor och fyllt på med massor av kärlek från vänner & familj. Kan inte beskriva hur underbart det har varit att få hänga med i er vardag och bara få vara nära er. Ni betyder så mycket för mig!

På tisdag tar jag min väska och drar vidare, denna gång till härliga Teneriffa som jag hoppas kommer bjuda på en massa äventyr och glädje! Planerat hemdatum 31 november! Jag som tyckte det var kallt att komma hem i april kommer ju frysa ihjäl i November!!! Men det är ju ett tag kvar tills jag behöver oroa mig för det.

Däremot oroar det här förbaskade askmolnet mig! Hoppas att det inte ödelägger allt, så att jag inte kommer iväg!

Ser verkligen fram emot kommande säsong, vi e ett kanonteam enlig mig och jag har en vision om att jag ska lägga i en högre växel i min egna utveckling. Verkligen ta vara på all scen tid jag får och aktivt jobba så hårt jag kan för att komma hem och ta Sverige med storm ;) 

Så nu är det alltså dax igen. Tack vackra Sverige för all energi och alla underbara människor som finns här! På återseende.

Teneriffa nu åker vi!!

LOVE 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Idas

Mitt liv, mina val, mina mål

RSS 2.0