Slutspurt!

Nu e det ca 4 veckor kvar här nere. Kroppen och tankarna är halvägs hemma redan, men jag ska verkligen njuta av sista tiden här nere!

Tyvärr regnar det väldigt mycket just nu, så jag kan inte hjälpa om jag e lite blek när jag kommer hem :)

Snart kommer det ner en tjej från årets showschool som ska lära oss de två nya showerna till sommaren! Har lyssnat på mina stämmor och tror att det kommer bli två fantasktiskt grymma shower!! Kommer dock bli lite slitigt att repa såhär i slutet på säsongen. Tur att jag och Elin är sånna coola pumor som fixar allt ;)

Har ikväll haft en riktigt bra Superstars show, njöt varje sekund!
Nu kallar sängen och en bra bok!
Natti natt!


Kommentarer
Emelie

Hej, allt bra med dig? :)

2011-03-27 @ 20:10:16
URL: http://emeliesaraelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Idas

Mitt liv, mina val, mina mål

RSS 2.0