Tjejdag!

Idag har det varit tjejdag på schemat!

Jag och Elin (hurtbulle 1 & 2) var först tidigt på gymmet för att pumpa upp lår och rumpa inför beachen.
...men vad får man för det när man ska sola med ett gäng fitness tjejer? :/

Drog en repa till Karon beach och mötte upp girlsen från Kamala, stekte oss mediumrare! När ska man lära sig att sola långsamt?


Vrålcool Moppe-bil i världens fränaste färg!!

Sen gick färden vidare till BIG BUDDHA!! Å jösses vad stor han är! Gick runt som en riktig turist och knäppte kort hit och dit, köpte en bok om Buddismen och skrev våra namn på en sten som sen kommer sitta någonstans på denna gigantiska skapelse!


Vi kommer nu att bli ett med självaste BIG BUDDHA!!


Här snackar vi BIG! En riktig MR Big :)


Turistbild! <3


Efter detta turist äventyr ville Kamalatjejerna rida på Elefant, men jag och Elin beresta som vi är..ehh..har ju redan provat på detta och valde därför att återvända hemåt igen till lilla Bangtao.

Väl hemma och efter en skön dusch blev vi hungriga och bestämde oss tillslut för att äta på Pizza company i byn. BIG MISTAKE!

För er som inte vet så kan jag bli ett monster när jag är hungrig och ett ganska irriterat monster när jag får vänta i en halvtimme på min mat som sen inte är den mat jag beställt, och då får vänta ytterliggare 20 minuter på min rätta mat. 

Nu när jag är mätt så summerar jag (trots matkaoset) dagen som fantastisk!

Nu blir det film & Yoghurt (får inte äta godis, tyyypiskt!)

Kram 


Kommentarer
marua

va du e snygg människa!!

kul att se lite bilder o så!!!

asbra att du verkligen njuter som du skrev i inlägget under!! ha det udnerbart!!



din friman

2011-02-20 @ 20:37:01
URL: http://marua.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Idas

Mitt liv, mina val, mina mål

RSS 2.0