skriva cv...pust

Varför e det alltid så svårt?

Du ska inte låta för käck men du ska fortfarande sälja in dig och göra dig intressant. Inte skriva negativa saker, inte ljuga (såklart) och fånga läsaren direkt! Hallååååååå jag är ingen maskin, jag är kvinna!!!!

Så varför ska dom välja just mig, vad är det jag kan som ingen annan kan? Vad gör mig unik?

Livet här nere rullar annars på som vanligt. Hade en riktigt grym vecka förra veckan med 100% supernöjda gäster som svarat på vår enkät :) Riktigt nice!!!

Hade besök förra veckan också av min vän Andrés, hans sambo Ingrid och deras lilla Vincent! Världens sötaste lilla guldklimp! Blev verkligen bebiskär när jag fick gosa med honom!

Men nu har jag inte tid att sitta här och skriva bara för att jag inte vill skriva mitt cv, marsch pankaka Ida!!!

                                           
         Min fina lilla guldklimp!!!                                                            Mys pys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Idas

Mitt liv, mina val, mina mål

RSS 2.0