Teneriffa!!

Då var jag på plats! Har flyttat in i min lägenhet tillsammans med min nya roomie från Danmark!! Martin som jag ska jobba med kom i torsdags, känns bra att inte vara den enda här från showteamet...men vi saknar våra övriga kollegor! Har repat hela dagen, det e lite klurigt att bara vara två när man egentligen ska vara fyra!

Den 15 Juni har vi premiär! Är lite nervös för de nya showerna, men det ska man väl vara? Har lite problem med att sätta texter förhoppningsvis kan jag trycka in dem tills premiären!


Utsikten från ett av rummen på min nya arbetsplats!

Ikväll blir det nog lite middagsmys kanske ett glas vin? Det är trots allt Lördag :) 

Kraam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Idas

Mitt liv, mina val, mina mål

RSS 2.0