krasslig....

Efter en lång men trevlig midsommardag på jobbet, följt av extremt god smörgåstårta, kladdkaka och några öl på Den Glade Viking, vaknade jag idag med halsont, snuva och tungt huvud. Why?! Hatar att vara sjuk, så fruktansvärt tråkigt!!

Gav mig själv lång sovmorgon (13.00!) i morse. Sen släpade jag och Elin oss ner till beachen för att bättra på fräknarna och brännan och nu sitter jag hemma i lägenheten, slappar och njuter av en ledig kväll!!

Insåg precis också att jag inte har tagit några bilder från midsommarfirandet på jobbet...dåligt!!!

Funderar mycket på vad jag ska göra när jag kommer hem till Sverige igen, svusssscchh så e jag ju hemma! Någon som har en lägenhet för uthyrning i Januari 2012 och fram i Stockholm?? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Idas

Mitt liv, mina val, mina mål

RSS 2.0