uppdatering...

Det blev ingen Janet Jackson popup :( Text jä-eln satt inte.... Revanch nästa vecka!
Martin låg sjuk ett tag så vår kommande Bas Marcus hoppade in och körde två shower med oss, som han precis lärt sig!! Sjukt imponerad!!

Imorgon går jag in i danssalen igen, nu som korreografi-utlärare till de tre fina killarna som är här nere och repas in för att ge sig ut i Sunwingsvängen! Riktigt taggad!!! Först två dagar med barnshower och sen är det Eurovision på schemat!!!

Idag har jag legat på stranden hela dagen med trevligt sällskap! Min rygg ser nu ut som en engelsmans rygg :/ AFTERSUN NUUU TACK!!!

Idag för sex veckor sen landade jag här på Teneriffa, halva sommaren har snart gått, min lilla Lykke är snart tre månader och jag fyller snart 25. Finns det en pausknapp?? Njuter av livet men ibland känns det som att jag inte riktigt hinner med...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Idas

Mitt liv, mina val, mina mål

RSS 2.0